آرشیو مقالات آموزشی دندانپزشکی و ارتودنسی

صفحه اصلی/آرشیو مقالات آموزشی دندانپزشکی و ارتودنسی/

آیا بریس ها می توانند باعث لق شدن دندان ها شوند؟

۱۴۰۰/۵/۴ ۶:۲۱:۱۹مقالات آموزشي ارتودنسي اطفال, مقالات آموزشي ارتودنسي بزرگسالان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

آیا بریس ها موجب کنده شدن دندان ها می شوند؟ در طول درمان ارتودنسی دچار لق شدن دندان ها میشویم؟ لقی دندان در ارتودنسی نگرانی ندارد

فرایند برداشتن براکت ها از روی دندان ها پس از پایان درمان ارتودنسی

۱۴۰۰/۴/۲۷ ۸:۱۸:۳۰مقالات آموزشي ارتودنسي اطفال, مقالات آموزشي ارتودنسي بزرگسالان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

آیا فرایند برداشتن بریس از روی دندان درد دارد؟ آیا فرد می تواند خود برای برداشتن براکت ها اقدام کند؟ برداشتن براکت‌های ارتودنسی (دیباندینگ)

پولیش و پاکسازی دندان ها

۱۴۰۰/۴/۱۹ ۶:۵۹:۵۳مقالات دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی, مقالات عمومي دندانپزشکی|

پولیش دندان برای زدودن لکه های سطحی از جلو و پشت دندان استفاده می شود. زدودن پلاک های دندانی نیز با استفاده از پولیش قابل انجام است.

خطرات جویدن ناخن برای سلامت دندان های شما

۱۴۰۰/۴/۱۲ ۶:۱۹:۲۸مقالات آموزشی بهداشت دهان و دندان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

جویدن ناخن می تواند منجر به بروز مشکلات زیر شود: اکلوژن نامناسب دندان ها، بیماری ها و عفونت های لثه، بوی بد دهان و لب پر شدن دندان ها

اهمیت داشتن لبخندی سالم

۱۴۰۰/۴/۱ ۷:۰۴:۰۷مقالات آموزشی بهداشت دهان و دندان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

لبخند سالم به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد، روی زندگی اجتماعی، محیط کار، و ارتباطات ما نیز تأثیر می گذارد. چگونه می توان سلامت دهان را بهبود بخشید؟

پیشگیری و درمان زخم های دهان حین استفاده از ابزارهای ارتودنسی

۱۴۰۰/۳/۱۲ ۵:۲۰:۵۱مقالات آموزشي ارتودنسي اطفال, مقالات آموزشي ارتودنسي بزرگسالان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

در ابتدای درمان ارتودنسی حساسیت به ابزار ارتودنسی باعث بروز زخم دهانی میشود و در بعضی موارد سیم ارتودنسی زخم دهانی به وجود می آورد

چرا تانگ تراست نیاز به درمان دارد؟

۱۴۰۰/۳/۱۷ ۱۰:۰۲:۲۵مقالات آموزشي ارتودنسي اطفال, مقالات آموزشي ارتودنسي بزرگسالان, مقالات عمومي دندانپزشکی|

تانگ تراست نوعی الگوی بلع است که در آن زبان رو به جلو و بین یا پشت دندان ها فشار وارد می کند. و با اترودنسی قابل درمان است

نحوه مراقبت و تمیز کردن ریتینر متحرک ارتودنسی

۱۴۰۰/۲/۲۷ ۶:۴۱:۰۲مقالات آموزشي ارتودنسي اطفال, مقالات آموزشي ارتودنسي بزرگسالان, مقالات عمومي دندانپزشکی|