دکتر نسیم اثناعشری پس از موفقیت در کنکور سراسری وارد دوره دندانپزشکی عمومی شد. وی پس از گذراندن این دوره در سال 1388 وارد دوره تخصصی ارتودنسی گردیده و با کسب بورد تخصصی در سال 1392 به عنوان هیات علمی در دانشکده دندانپزشکی آزاد اصفهان مشغول به کار شد و همزمان در بخش خصوصی و مطب شخصی خود در شهر اصفهان فعالیت دارد. در مطب تخصصی دکتر اثناعشری سعی شده از تیم درمانی ماهر و مجرب و متعهد استفاده شود و بهترین خدمات تخصصی جهت ایجاد لبخند زیبا و متناسب با چهره هر فرد ارائه شود.

کتاب های تالیف/ترجمه شده

  • ترجمه کتاب “موفقیت های کلینیکی درمان های ارتودنسی و جراحی دندان های نهفته”
  • ترجمه کتاب طب دهان (Oral Medicine)
  • تالیف کتاب “اوربایت عمیق”

تجربیات پژوهشی

  • چندین مقاله پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی
  • هدایت پایان نامه های دوره دکترای عمومی به عنوان استاد راهنما و استاد مشاور

ارائه خدمات تخصصی دندانپزشكی

در فضايی‌ آرام در خیابان توحید شهر اصفهان

مشکلات فک و صورت

جراحی فک و صورت بر درمان مشکلات مربوط به بافتهای نرم و سخت صورت، دهان و فکها (فک بالا که به آن ماگزیلا گفته میشود) تمرکز دارد. گاهی اوقات جراحی فک و صورت در بیمارستان انجام میشود اما بسیاری از درمانها نیز در کلینیک قابل انجام هستند. جراح فک و صورت درمانهایی مانند کشیدن دندانهای با شرایط خاص مانند دندانهای عقل نهفته، اصلاح فک (جراحی ارتوگناتیک)، جراحی شکاف لب و کام و مشکلات مفصل گیجگاهی فکی را درمان مینماید. همچنین در بسیاری از درمانهای پیچیده دندانپزشکی نیاز به جراح فک و صورت وجود دارد.

ارتودنسی بزرگسالان

امروزه برخلاف گذشته روش‌های بسیار زیادی برای صاف و مرتب کردن دندان‌ها در افراد بزرگسال وجود دارد. بنابراین طیف گسترده ‌تری از افراد می‌تواند اقدام به درمان ارتودنسی نمایند. بیشتر افراد از نوعی مشکل ارتودنسی که یکی از متداول‌ترین آن‌ها کجی دندان‌ها است، رنج می‌برند. با این حال بسیاری از آنها از آنجایی که درمان ارتودنسی را معادل سیم‌کشی دندان‌ها و ظاهر فلزی لبخند می‌دانند، از انجام درمان ارتودنسی اجتناب می‌نمایند. پیش از هر چیز باید بدانید امروزه انواع روش‌های درمانی برای سلیقه ‌ها و موقعیت‌های مختلف طراحی شده ‌اند که امکان صاف و مرتب شدن دندان‌ها برای همه افراد بزرگسال را فراهم می‌نماید.

ارتودنسی اطفال

از سن شش تا هفت سالگی که دندان‌های دائمی شروع به جایگزین شدن با دندان‌های شیری می‌کنند، درمان ارتودنسی اهمیت پیدا می‌کند. در این سن طیف گسترده ای از مشکلات دندانی مانند فاصله بین دندان‌ها، کمبود فضا در فک، دندان اضافی، نیفتادن دندان شیری، اوپن بایت و سایر مشکلات دندانی مرتبط با ارتودنسی قابل شناسایی و درمان است. مزیت درمان زود هنگام ارتودنسی این است که در این سن می‌توان رشد استخوان‌ها و دندان‌ها را هدایت نمود به صورتی که دیگر نیازی به درمان ارتودنسی در آینده وجود نداشته باشد و یا در صورت لزوم، بسیار آسان‌تر، کوتاه‌تر و کم هزینه تر انجام شود.

ويژگی های مطب تخصصی دكتر اثناعشری

تفاوت خدمات ارائه شده در اين مركز
  •  استفاده از تکنولوژی روز دنیا:

    در مطب تخصصی دکتر اثناعشری جدیدترین روشهای درمانی موجود در سطح جهانی برای مراجعه کنندگان محترم قابل ارائه است. روش های نوین ارتودنسی اطفال (ارتودنسی پیشگیری) – ارتودنسی بزرگسالان و درمان های فک و صورت بسته به نیاز بیماران محترم مورد استفاده قرار میگیرد. روش هایی مانند ارتودنسی شفاف و نامریی، ارتودنسی پشت دندانی، ارتودنسی دیمون و…از جمله روشهای قابل استفاده بر اساس وضعیت و نیازهای گوناگون بیماران محترم است

  • روش های نوین درمانی :

    کلیه درمانهای انجام شده بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روز دنیا انجام میشود. با توجه به پیشرفتهای روز علم دندانپزشکی و ظهورمواد و وسایل و نظریه های جدید، این مرکز همگام با این پیشرفتها  همواره در حال بروز رسانی میباشد. آموزش دانشجویان دندانپزشکی در دانشگاه و انجام امور پژوهشی و شرکت در کنگره های تخصصی از جمله وجوهات تمایز مرکز تخصصی دکتر اثناعشری می باشد.

  • رعایت اخلاق حرفه ای:

    این مرکز خود را متعهد به انجام بهترین درمان ممکن می داند. ارائه طرح درمان مناسبی که به نفع بیمار بوده و بتواند انتظارات او را براورده سازد و تشریح وضعیت موجود دندانها و راه حل های درمانی ممکن بصورت صادقانه بیان می شوند. بیمار می تواند آگاهانه در خصوص انتخاب طرح درمان مشارکت داشته و در خصوص میزان موفقیت درمان و مزایا و معایب آن اطلاعات کسب نماید. همچنین تعامل حرفه ای و اخلاقی با همکاران محترم دنداپزشک و انجام مشاوره های مورد نیاز از جمله نقاط قوت این مرکز محسوب میشود.

0/5 (0 نظر)